ZCNH Website gaat sluiten

Kan je iets niet plaatsen in de andere rubrieken? Plaatst het dan hier!
Plaats reactie
Ron540
Techneut

ZCNH Website gaat sluiten

Bericht door Ron540 » ma 02 mar 2020, 15:26

» ZCNH Website gaat sluiten
Op 01-04-2020 zal Ziggo de webspace waarop de website http://members.quicknet.nl/rmb24 draait, niet langer ondersteunen.

Hiermee komt een definitief eind aan deze ZCNH website, waarop o.a. de eerste "Monsterrit" a.k.a. IJsselmeerrit werd aangekondigd en onder grote belangstelling, meerdere keren werd gereden, alsmede de diverse ritten naar Texel en Friesland.

Voor degene die nog dierbare herinneringen aan deze ritten koesteren, zal het nog tot genoemde datum mogelijk zijn om foto's etc.. te downloaden.
Na 1 April 2020 is het definitief "over en uit".

Iedereen die heeft meegedaan om deze en andere ritten van de ZCNH (Zündapp Club Noord Holland) tot een succes te maken, wil ik bij deze hartelijk danken.

Mocht het in de toekomst nog eens voorkomen dat we een dergelijke rit gaan organiseren (hoewel de kans daarop uiterst klein zal zijn) zullen we dit via de website van de Zündapp Veteranen Club (ZVC) en via dit forum laten weten.

Nogmaals dank voor Uw aller medewerking aan de succesvolle ritten, en wellicht ooit tot ziens....

Groeten,

Ron
1 - Aan de olie kan het niet liggen, want die zit er niet in....
2 - Beter geen Zündapp, dan helemaal geen Zündapp....
3 - Ik zeg altijd, zeg nooit, zeg nooit nooit!

http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Rob_1956
Sleutelaar

Re: ZCNH Website gaat sluiten

Bericht door Rob_1956 » ma 09 mar 2020, 11:51

Ron, heb je nog fotobestanden in eigen archief staan? Of op Google foto's? Is wat makkelijker transporteren.
Ik maak op de ZVC website een extra tabblad van ritten die je echt wilt bewaren. Is toch leuk om terug te zien.
Komt hier: https://www.zundappveteranenclub.nl/zundapp-fotos/

Groet, Rob Horstmanshof

Ron540
Techneut

Bericht door Ron540 » di 10 mar 2020, 20:18

Hoi Rob, alle foto's van onze ritten heb ik vrijwel allemaal al in die rubriek op de ZVC site gezien.
En na 10 jaar "IJsselmeerritten" links-, of rechtsom, zal er toch niet zoveel verschil zijn als je er eentje mist.

We hebben met de ZCNH nu ruim 20 jaar ritten georganiseerd, en de animo begon toch al wat af te nemen, temeer omdat recentelijk de dijk naar Lelystad een tijd onbegaanbaar was, en nu ook de afsluitdijk naar Friesland voor 3 jaar "op slot" gaat voor bromfietsen.
Dan blijft alleen de provincie zelf over om steeds maar weer hetzelfde rondje te rijden, omdat ook minstens drie andere clubs in de regio ritten organiseren.

Het feit dat Ziggo nu besloten heeft, de webspace niet langer te willen onderhouden/beschikbaar te stellen (het was ook maar een gratis service!!) vond ik het moment wel gekomen om er definitief een punt achter te zetten. Temeer omdat andere clubs in de regio nog wel doorgaan met hun ritten, en we daar bij gelegenheid ook kunnen aansluiten. Maar uiteindelijk gaan de leeftijden van de leden ook een rol spelen.

Wij spreken elkaar nog wel wat vaker in ZVC verband, maar voor de ZCNH is het op 1 April a.s. "over en sluiten", naar een mooi aantal jaren met heel veel fijne ritten en goede belangstelling.

Groet,
Ron

http://members.quicknet.nl/rmb24/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

jeandapp
Super-XL Forumvuller

Bericht door jeandapp » di 10 mar 2020, 21:37

Sssdd÷÷,,+
4-takt krijg de tering, ik rij mengsmering !!

Ron540
Techneut

Bericht door Ron540 » di 10 mar 2020, 21:41

jeandapp schreef:
di 10 mar 2020, 21:37
Sssdd÷÷,,+
?????? geheimtaal?

jeandapp
Super-XL Forumvuller

Bericht door jeandapp » wo 11 mar 2020, 01:23

Ron540 schreef:
di 10 mar 2020, 21:41
?????? geheimtaal?
Is denk ik een soort broekzak gesprek geweest.
:lol:
4-takt krijg de tering, ik rij mengsmering !!

Plaats reactie